Monday, January 30, 2006

更新してないですね・笑

はてさて、三箇日から全く更新をしてないことに気が付きました!!すいません!!何してたんでしょうか・・・何もしてないような気が・笑 毎日ひたすらにバイトしまくってるね~(^^)この前彼氏がイギリスに帰りました!ワザワザご報告することなんかね?ま、彼は最終的にはミスドと和幸を食べまくって、幸せ☆★(’v’)気分で日本を去ったようなんで、いいんでないでしょうか? (爆!!!)

最近、英語をもっとちゃんと使わないと駄目だ~って思いますね!やっぱり言葉っていうのは使わないと!!なんだかドンドンmy english levelが、ガッツガッツ 下がりっぱなし↓↓↓(_;)NHKの英会話とかメッチャ毎日これから見るようにしょうって、思うんだけど、なんせバイトが朝7時からなもんで・・・。夜遅くに起きられなーい。ってな具合です。でも、それでも!!my english levelをキープします。奇跡をおこしてみせます。
折角だしね・笑 でも、今度、学校始まる前に一回イギリス行こうと思ってるんで、そこでまた、上ってくれれば、いと、ありがたし!笑 その資金稼ぎとして、今メッチャバイト頑張ってます☆★川田さんもようやく、海外デビュー★★★(>▽<)


てか、最近チョコレートが美味すぎてとまりません・・・うまひ・・・チョコ・・・。

Thursday, January 19, 2006


hahaha! it's my favorite picture=) saki, me and nobu!


dad, mom and saki. yes, she has hong pao!!

19th birthday!

well, we had a birthday party for sakiko, my sister. happy happy birthday sakiko!!=) she is 19 years old now and it is a last year of teenager! i remember my last birthday and it was really unforgettable!=) i think my sister has changed a lot, may be it because she goes to university and has alot of experiences there. it's good for her! making a good freinds is very difficult i think, and university is like a small society. everything is up to you like work, student life...everything!! i am not a student and i have not had some experiences at university but i really hope she can learn some very important thing in her life and find a goal. may be she wants to have fun now but she will have to think about her future. i believe she can find what is the real thing that she wants to do and i believe she can achieve it! of course! she is my sister!!

hope you have a good year and find yourself more then, one more thing, do not complain about your weight saki! you are thin enough!!

Monday, January 02, 2006


happy new year! 2006����

新年明けました☆★2006!

新年明けましておめでとうございます~!!!(^□^)
今年で川田もついに21歳になってしまいます、いやはや、この前18歳に間違われたあたしがいいんでしょうか・笑 何はともあれ、無事に新しい年を迎えられて良かったです。今年は学校もついに始まるし、やや新しいことづくしの一年になりそうな予感(゜▽゜) 31日は何もしなかったなぁ~。去年は台湾にいてウワァ~っ!!!って騒いだんだけど、今年はのほほんと家族と、あと彼が今日本に来てるから、皆で年越しそばを食べて(あたしはそうめん派です)、コタツに入りながらアイスを食べたり、お菓子を食べたり・・・まぁ、基本的には絶え間なく食べてたんだけどね・笑 成人式にはひどいことになってるかも(。。;)で、二年ぶりに紅白歌合戦を見た!彼は日本の歌も結構詳しいからよかったけど、基本的にはパソコンいじってた・笑 妹と弟は先に初詣に行ってしまいました・・・いと悲し(。。) 
あたしたちは紅白を最後まで見守ってから初詣に行ったから、付いた頃には長蛇の列!!!外は思ってたよりも寒くなかったか?風もなかったしね♪ あたしは別に待つのは良かったんだけど、彼はズットぶーぶー文句たれっぱなしで大変だった・・・。でも、カメラを片手にパシャパシャしてたから多分思ってたよりは楽しんでたんじゃないかな?←適当。
彼は甘酒にも初挑戦してたねぇ~一口飲んで「・・・あげる」って言われちゃいましたが・笑 あたしも好きじゃないし数口飲んでギブしました(><)
御参りをして除夜の鐘をならして、なんだか当たり前のことだけど、とても楽しかった。除夜の鐘が澄んだ夜に響き渡って、新年なんだなぁ~て気分に浸れてよかった。新年の飲み会とか、そういうのはなかったけど、皆それぞれに違った年越しの仕方があると思うし、まぁ、いいです(^^)静かに年を越すのが結構好きだったりするしね★☆

今年も、皆様にとってかけがえのない年になることを願っています(^^)v

Sunday, January 01, 2006

Happy New Year 2006!!

new year has started... i can not believe i spent a year and it had done. i did not do anything on 31th but one special thing was i spent a last day of 2005 with darling and my family. i don't know if we can be together and have a same time and will be a same place on next year. may be i will be in japan and he will be in england. however i am sure that i am happy that he comes here and spends a good time with me, my family and my friends. i know we will be apart and the relationships will be hard to keep but i believe him and i hope he does. i will be student(finally!!) and need to work very hard!! i have a part time job as well. i think all of those thing will bring me good and valuable experiences.
well, what do you want to do in this year?? want to make alot of money? lose weight??haha i want to!!(always) what is your goal and what is your dream? what have you done on last year? let's challenge some new things and don't be afraid of anything... don't doubt people easily. that my goal during this year. i hope i can meet alot of peaple who make me matured and give me an opportunity to understand myself more.


I wish you a happy new year and have a good time for you=)